خانه کوهنوردان نظرآباد

نظرآباد: بلوار شهید سلطانی پارک شهر، روزهای سه شنبه هر هفته از ساعت 17:30 الی 19 کانال تلگرام :KhaneNazarAbad@

خانه کوهنوردان نظرآباد

نظرآباد: بلوار شهید سلطانی پارک شهر، روزهای سه شنبه هر هفته از ساعت 17:30 الی 19 کانال تلگرام :KhaneNazarAbad@

"دیواره سنگ‌نوردی «آبیک» افتتاح شد با بیش از یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار"

نخستین جشنواره آموزشی و تمرینی سنگ‌نوردی بانوان کشور پاسداشت مهری زرافشان هم‌زمان با افتتاح دیواره سنگ‌نوردی «آبیک» قزوین واقع در سالن پیامبر اعظم(ص) برگزار شد. این دیواره‌ی کامل سنگ‌نوردی با وسعت بیش از 200 متر مربع، 15 متر ارتفاع و بیش از یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار احداث شده است.

رئیس هیئت کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی استان قزوین در این مراسم گفت: دیواره سنگ‌نوردی شهرستان آبیک با رعایت تمام استانداردها در 15 متر احداث شده که می‌توان از آن برای جایگاه قهرمانی استفاده کرد.

غلامحسن نیکونام افزود: وی ادامه داد: گرچه در سنگ‌نوردی داخل سالن نگاه قهرمانی بسیار زیاد است ولی بستر همگانی این ورزش بیشتر است.

این مسئول خاطرنشان کرد: شهرستان آبیک در رشته تیراندازی با کمان قهرمانان آسیایی و جهانی دارد که با توجه به ظرفیت‌های موجود این شهرستان می‌تواند در رشته سنگ‌نوردی نیز قهرمان پرورش دهد.

فرماندار شهرستان آبیک نیز در این مراسم اظهار کرد: رشته سنگ‌نوردی در کشور مظلوم واقع شده است که با افتتاح دیواره سنگ‌نوردی شاهد پرورش سنگ‌نوردان خوبی در شهرستان آبیک خواهیم بود. عبدالحسین داداشی افزود: با برگزاری جشنواره آموزشی و تمرینی سنگ‌نوردی بانوان کشور، دانش و توان ورزشکاران این رشته ورزشی ارتقاء یافته و شاهد حضور قهرمانان خوبی در این رشته ورزشی خواهیم بود.

در این مراسم یکی از دختران نونهال سنگ‌نورد برای باز کردن بنر هفته گرامیداشت دولت از دیواره سنگ‌نوردی صعود کرد و بنر را گشود. همچنین دو تن از دختران نونهال سنگ‌نورد روشندل نیز به دیواره سنگ‌نوردی صعود کردند که تشویق حضار را برانگیختند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد