خانه کوهنوردان نظرآباد

نظرآباد: بلوار شهید سلطانی پارک شهر، روزهای سه شنبه هر هفته از ساعت 17:30 الی 19 کانال تلگرام :KhaneNazarAbad@

خانه کوهنوردان نظرآباد

نظرآباد: بلوار شهید سلطانی پارک شهر، روزهای سه شنبه هر هفته از ساعت 17:30 الی 19 کانال تلگرام :KhaneNazarAbad@

"اجتناب از برگزاری دوره‌های کوه‌پیمایی و سنگ‌نوردی از اول آذر تا پایان اسفند"

به آگاهی تمامی برگزارکنندگان دوره‌های آموزشی می‌رساند؛ با توجه به فرارسیدن فصل سرما مقتضی است از برگزاری دوره‌های کوه‌پیمایی و سنگ‌نوردی از اول آذرماه تا پایان اسفندماه سال جاری در سراسر کشور خودداری نمایند. شایان ذکر است برگزاری دوره در استان‌های گرمسیر تنها با هماهنگی کارگروه آموزش و اخذ مجوز مجاز می‌باشد. مقتضی است .

"فراخوان تست کوپر ورودی به مسابقات کوه‌نوردی با اسکی آسیایی و جهانی"

به آگاهی می‌رساند؛ کارگروه کوه‌نوردی با اسکی این فدراسیون در راستای اجرای تقویم ورزشی سال جاری و به منظور اعزام به مسابقات آسیایی و جهانی کوه‌نوردی با اسکی در نظر دارد از نفرات برتر اول تا هفتم مسابقات داخلی و خارجی آقایان و بانوان در تمامی رده‌های سنی، یک تست کوپر و آمادگی جسمانی را به شرح زیر برگزار نماید: ...   ادامه مطلب ...

نصب پرچم‌های سیاه مزین به نام اباعبداله الحسین (ع) در مسیر قله‌های شاخص

به آگاهی می‌رساند؛برای دومین سال متوالی این فدراسیون در نظر دارد به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و با توجه به ضرورت زنده نگه داشتن نهضت عاشورا و احیاء فرهنگ حیات‌بخش حسینی در فضای ورزشی کشور و به طور خاص در جمع خانواده کوهنوردی ایران اسلامی حرکتی نمادین را به شرح زیر در دهه اول ماه محرم اجرا نماید ...

-عنوان طرح: عاشورا، حماسه عشق و ایثار

-موضوع طرح: نصب پرچم‌های سیاه مزین به نام اباعبداله الحسین (ع) در مسیر قله‌های شاخص و پرتردد استان‌ها و شهرهای مختلف کشور در دهه اول ماه محرم

-توضیح طرح:

نصب پرچم مزین به نام مبارک حضرت سیدالشهدا (ع) بر بلندای قله‌های شاخص و مرتفع شهرها و استان‌های مختلف کشور، و در صورت امکان نصب پرچم در فضای داخلی جان‌پناه‌ها، بر بلندای جان‌پناه و در طول مسیر صعود را به همت بخش فرهنگی هیأت‌های کوهنوردی شهرها و استان‌ها هر منطقه داشته باشیم.

-اطلاع‌رسانی طرح بر روی سایت فدراسیون

-طراحی پرچمی مزین به نام امام حسین (ع) و چاپ عنوان طرح: «عاشورا، حماسه عشق و ایثار» برای آن از طرف فدراسیون و ارسال برای هیأت‌های کوهنوردی استان‌هایی که اعلام آمادگی می‌کنند.

مقتضی است هیأت‌های کوهنوردی و صعودهای ورزشی نسبت به ارسال گزارش عملکرد خود در این زمینه به همراه نکات پیشنهادی جهت تقویت طرح در سال‌های آتی اقدام نمایند.


"سیزدهمین دوره مسابقات سنگ‌نوردی قهرمانی آسیا رسماً گشایش یافت"

آئین افتتاحیه سیزدهمین دوره رقابت های سنگ نوردی قهرمانی آسیا در دو رده سنی نوجوانان و جوانان ، عصر امروز با رژه ی تیم های شرکت کننده و اجرای برنامه های هنری، با شکوه خاصی در مجموعه فرهنگی ورزشی پیام برگزار شد. این رقابت ها از فردا در سه ماده لید، بولدرینگ و سرعت، با شرکت ٢٥٠ سنگ نورد از ١٢ کشور آسیایی انجام خواهد شد و تا روز جمعه نهم مهر ماه ادامه خواهد یافت.