خانه کوهنوردان نظرآباد

نظرآباد: بلوار شهید سلطانی پارک شهر، روزهای سه شنبه هر هفته از ساعت 17:30 الی 19 کانال تلگرام :KhaneNazarAbad@

خانه کوهنوردان نظرآباد

نظرآباد: بلوار شهید سلطانی پارک شهر، روزهای سه شنبه هر هفته از ساعت 17:30 الی 19 کانال تلگرام :KhaneNazarAbad@

"ارزشیابی سال 1395 هیأت‌های کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی"

به آگاهی می‌رساند؛ این فدراسیون در نظر دارد طبق سال‌های گذشته ارزشیابی عملکرد هیأت‌های کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی استان‌ها را در سال 95 انجام دهد، لذا مقتضی است تمامی هیأت‌های کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی حداکثر تا تاریخ 31 فروردین 96 نسبت به ارسال گزارش عملکرد هیأت برابر فرم پیوست اقدام لازم را انجام دهند.

بدیهی است در صورت عدم ارسال گزارش عملکرد سال 1395 در تاریخ مقرر، کلیه مسئولیت‌ها بر عهده آن هیأت می‌باشد.

"برگزاری همایش تکریم و تجلیل از پیشکسوتان کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی"

نظر به فرارسیدن هفتادمین سالگرد تأسیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی کارگروه پیشکسوتان؛ این فدراسیون درصدد است نسبت به برگزاری همایش تکریم و تجلیل از پیشکسوتان این ورزش میزبانی استان فارس اقدام نماید. مقتضی است حداکثر تا پایان فروردین ماه نسبت به اعلام اسامی 4 نفر از پیشکسوتان آقا و خانم آن هیأت جهت حضور در این همایش اقدام لازم صورت گیرد.

¯ زمان همایش: 5 تا 3 خرداد 96

" اطلاعیه مهم؛ با توجه به اتمام فصل زمستان و روند گرمایش آب و هوایی"


با توجه به اتمام فصل زمستان و روند گرمایش آب و هوایی، جهت برگزاری دوره‌های آموزشی موارد زیر را اعلام می‌نماید:

ـ اجرای دوره‌های آموزشی کوهپیمایی و کارآموزی برف از تاریخ 17 اسفند 1395 تا اطلاع ثانوی با در نظر گرفتن شرایط ایمنی و آب و هوای منطقه بلامانع می‌باشد.

ـ برگزاری دوره‌های پیشرفته برف نیز به شرط وجود برف مناسب و شکاف‌های برفی از تاریخ 17 اسفند 1395 تا اطلاع ثانوی با در نظر گرفتن شرایط ایمنی و آب و هوای منطقه بلامانع می‌باشد.

ـ برگزاری دوره‌های کارآموزی و پیشرفته سنگنوردی و پیشرفته صعودهای ورزشی از فروردین ماه سال 1396 در صورت مساعدبودن آب و هوا و ایمنی منطقه بلامانع می‌باشد.

ـ اجرای دوره‌های آبشارهای یخی از تاریخ 20 اسفند 95 به بعد مشروط به ایمن بودن منطقه و فضای آموزشی بوده و برگزارکنندگان می‌بایست با هماهنگی بخش برف و یخ این فدراسیون اقدام به برگزاری دوره نمایند.

ـ فاصله زمانی بین دوره‌های کارآموزی و پیشرفته سنگ‌نوردی و برف طبق شیوه‌نامه آموزشی جدید از سال 1396 حذف گردیده است.

مقدمات اجرای پروژه ملی کوه‌نوردی با عنوان «31 قله»


پیرو بخشنامه شماره 4294/263 تاریخ 15/آذر/95، به آگاهی می‌رساند؛ این فدراسیون در نظر دارد طرح  " 31 قله" را در قالب یک پروژه ملی کوهنوردی با هدف معرفی و صعود بلندترین قله هر استان به عنوان یک جاذبه گردشگری ورزشی معرفی و اجرا نماید. بدیهی است پروژه مذکور به عنوان یک طرح ملی می‌تواند از یکسو موجب آشنایی کوهنوردان داخلی و خارجی با قلل مرتفع کشور شده و از طرفی دیگر یک اقدام توسعه‌گرا در صنعت گردشگری کوهستان شود.

لذا براساس اعلام نظر هیات های کوهنوردی استان‌ها لیست 31 قله بلند 31 استان کشور به شرح "جدول پیوست" اعلام می‌گردد.

مقتضی است؛

چنانچه کوهنوردی اقدام به صعود تمامی قلل مندرج در جدول پیوست نموده، مستندات مربوطه شامل (گواهینامه‌های صادره پرتال/ عکس 31 قله/ جلسات توجیهی) گزارش هر یک از صعودها به همراه تصاویر در قالب یک جزوه و ارسال اسناد تکمیلی را به این فدراسیون (ذکر نام طرح 31 قله الزامی است) ارسال نماید. بدیهی است پس از بررسی کارشناسان امر در دبیرخانه این طرح و تایید آن در قالب یک همایش ملی "نشان صعود به 31 قله ایران" به ایشان اعطا خواهد شد.

متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با آقای حسین نظر، دبیر این طرح تماس حاصل نمایند.

شماره تماس آقای حسین نظر: 09124584358