خانه کوهنوردان نظرآباد

نظرآباد: بلوار شهید سلطانی پارک شهر، روزهای سه شنبه هر هفته از ساعت 17:30 الی 19 کانال تلگرام :KhaneNazarAbad@

خانه کوهنوردان نظرآباد

نظرآباد: بلوار شهید سلطانی پارک شهر، روزهای سه شنبه هر هفته از ساعت 17:30 الی 19 کانال تلگرام :KhaneNazarAbad@

سال نو مبارک (به همین سادگی)



سال و مال و فال و حال و اصل و نسل و بخت و تخت
بادت اندر شهریاری برقرار و بر دوام
سال خرم، فال نیکو، مال وافر، حال خوش،
اصل ثابت، نسل باقی، تخت عالی، بخت رام
******** سال نو مبارک ********
—————————

(همنورد عزیزم در کنار تو بودن به صعود معنا می دهد)
******** سال نو مبارک ********


تجلیل از قهرمانان،مدال آوران ورزشی سال 89 استان البرز 90/12/16

پنجمین آئین تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزشی سال 89 استان البرز بعد از ظهر سه شنبه به همت اداره کل ورزش و جوانان استان البرز، شورای شهر و شهرداری کرج در تالار شهیدان نژاد فلاح برگزار شد.

احمد رسولی نژاد معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان های وزارت ورزش و جوانان، عیسی فرهادی استاندار البرز، مهدی ایران نژاد فرماندار کرج، رجبی معاون سیاسی امنیتی استاندار البرز، سید علی آقازاده شهردار کرج، بهروز منتقمی مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز و دادگو رئیس شورای اسلامی شهر کرج نیز در این مراسم حضور داشتند.

تمام ورزشکاران استان البرز به همراه خانواده های خود نیز در این آئین تجلیل حضور داشتند که در پایان از 480 ورزشکار برتر که در سال 89 موفق به کسب مدال رنگارنگ در سطح ملی، کشوری و بین المللی شده بودند تقدیر به عمل آمد. در این مراسم از کوهنوردان موفق و پرآوازه استان البرز (جناب آقای رضاخانی، هادی صابری، حسین صالحی) نیز تقدیر به عمل آمد.

برای تمامی دوستان آرزوی موفقیت در عرصه های بالاتر را آرزومندیم.


گردهمایی روز درختکاری 90/12/16

اولین گردهمایی به مناسبت روز درختکاری در هفته منابع طبیعی در تاریخ 90/12/16 در فرهنگسرای امام علی هشتگرد از ساعت 8 صبح الی 13 برگزار می گردد. این مراسم با حضور اداره منابع طبیعی و گروه های کوهنوردی و کوهنوردان محترم برگزار می شود. افراد علاقه مند می توانند در این مراسم شرکت به عمل آورند.

ضمنا به همین مناسبت در تاریخ 90/12/19 صعودی در مسیر سیراب- آب زندگانی انجام خواهد پذیرفت. افراد علاقه مند می توانند با حضور در جلسه هفتگی هیئت کوهنوردی شهرستان نظرآباد،خانه کوهنوردان،گروه باران و دفتر نمایندگی انجمن کوهنوردان ایران (ساوجبلاغ-نظرآباد-طالقان) در این صعود شرکت نمایند.

گزارش برنامه دو برار عظیمیه 90/12/5

طبق قرار از پیش تعیین شده  روز جمعه مورخ   90/12/5با حرکت مینی بوس در ساعت 6 صبح از نظرآباد به هشتگرد و ساعت 6:25 با پیوستن جمعی از همنوردان خانه و انجمن هشتگرد به سمت کرج حرکت کردیم. ساعت 7:25 از عظیمیه صعود آغاز شد، در ابتدای راه یکی از افراد دچار نارحتی شد که با همکاری آقایان  بابک مویدی و مهرداد افتخاری به پایین کوه انتقال داده شدند. تیم پس از صرف صبحانه در ساعت 9:20 از بالای کوه عظیمیه به طرف کوه دو برار حرکت نمود.  با توجه به حجم برف در پشت کوه عظیمیه ناچار به بستن گتر شدیم. در مسیر به پناهگاه سنگی یکی از کوهنوردان کرمانشاهی برخوردیم که با زحمت چهار ساله توانسته بود سنگ خارا را جهت اقدمت همنوردان بشکافت. پس از نشیب و فراز فراوان در ساعت 12:25 ظهر به قله دو برار صعود نمودیم. با اندکی توقف روی قله به طرف پائین به راه افتادیم . زیر یکی از صخره ها ساعت 13:35 نهار خوردیم و ساعت 17:00 در پای دامنه بودیم و برنامه به این صورت پایان پذیرفت.
افراد شرکت کننده در برنامه :
خانمها :زهرا مویدی- مرجان حیدرزاده- لیلا آزاد فلاح- لیلا رجبی- الهه شیرزادی- زهرا نصرت آبادی  -    افروز مقیمی
آقایان : رحیم رحیمی- محمد صادق جوکار -  فرشاد رضا خانی-  بابک مویدی -  مهرداد افتخاری -  محمدآقا احمدی -  ارسطو آقا احمدی
سرپرست برنامه و گزارش : ارسطو آقا احمدی
عکسها در ادامه مطلب...
ادامه مطلب ...