خانه کوهنوردان نظرآباد

نظرآباد: بلوار شهید سلطانی پارک شهر، روزهای سه شنبه هر هفته از ساعت 17:30 الی 19 کانال تلگرام :KhaneNazarAbad@

خانه کوهنوردان نظرآباد

نظرآباد: بلوار شهید سلطانی پارک شهر، روزهای سه شنبه هر هفته از ساعت 17:30 الی 19 کانال تلگرام :KhaneNazarAbad@

"پیش نیازهای آزمون ورودی دوره‌های مربیگری"

کارگروه آموزش این فدراسیون؛ شرایط شرکت کنندگان و مدارک مورد نیاز جهت شرکت در آزمون ورودی دوره‌های مربیگری سال 1396 را به شرح زیر اعلام می نماید؛ ... 

ادامه مطلب ...

"نشست هم اندیشی جوانان نخبه صنفی سراسر کشور با تنی چند از اعضای هیات دولت"

نشست هم اندیشی جوانان نخبه صنفی سراسر کشور با تنی چند از اعضای هیات دولت، 29 آذرماه در سالن اجلاس سران برگزار می شود. به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان: این نشست با حضور بیش از 500 جوان نخبه از سراسر کشور در سالن اجلاس سران برگزار خواهد شد.

تهران: هتل المپیک، دوشنبه 29 آذر ماه 

"20آذر روز جهانی کوهستان مبارک باد"

بدینوسیله به اطلاع می رساند؛ هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان ساوجبلاغ در نظر دارد به مناسبت گرامیداشت روز جهانی کوهستان، اقدام به برگزاری همایش فرهنگی ورزشی نماید. لذا از کلیه علاقمندان دعوت بعمل می آید در این همایش حضور بهم رسانند.

زمان : 22 آذر ماه 95 ساعت 14

مکان : استان البرز – شهرستان ساوجبلاغ- هشتگرد – ابتدای خیابان راه آهن – جنب اداره پست – سالن فرهنگی شهید مطهری

برگزاری همایش «کوه‌نوردی با اسکی»؛ یکم دی ماه

برگزاری همایش «کوه‌نوردی با اسکی»؛ معرفی ظرفیت‌ها و فرصت‌های مرتبط با این رشته در ایران / یکم دی ماه 95 از ساعت 17 الی 20 در سالن شهید قندی / واقع در خیابان شریعتی بعد از چهارراه قصر، ورودی یک وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات. 

پیام تسلیت


همنورد گرانقدر جناب آقای رحیمی با نهایت تاثر و تاسف درگذشت پدر گرامیتان را تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند تبارک و تعالی برای آن  مرحوم علو درجات و رحمت واسعه و برای شما و سایر بازماندگان صبر و بردباری مسئلت داریم.

روحش شاد، یادش گرامی

پیام تسلیت

در کمال تاسف و تاثر، مطلع شدیم:

عموی جناب آقای روزبهی ریاست محترم هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان نظرآباد دار فانی را وداع گفته اند.ضمن عرض تسلیت به جناب آقای روزبهی و خانواده ایشان، از خداوند متعال برای آن عزیز از دست رفته آرزوی غفران الهی داریم.

روحش شاد، یادش گرامی.


"سه سال «اورست»؛ از «زلزله» تا «صعود» / چهارشنبه 17 آذر "

فدراسیون کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی برگزار می‌کند: برنامه‌ی "سه سال «اورست»؛ از «زلزله» تا «صعود»" با ارائه گزارش توسط «عظیم قیچی ساز»، «دکتر علیرضا بهپور» و همچنین همراهی تلاشگران «لوتسه» / چهارشنبه 17 آذر ماه 1395از ساعت 17 الی 20 در سالن اجتماعات شهید «قندی» / ورود برای عموم علاقه‌مندان بلامانع است/ آدرس: تهران، خیابان شریعتی، بعد از چهارراه قصر، ورودی یک وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات. 

"فرا رسیدن فصل «سرما»؛ توصیه‌های فدراسیون به علاقه‌مندان کوه‌نوردی "

فصل سرما زیبا و فریبنده  کم کم در گوشه کنار کشورمان خود نمایی می کند و به قول کوه‌نوردان : بهار کوه‌نوردی فرا رسیده است! ... کوهستان و طبیعت برفی بسیار زیبا و جذاب است و هر گونه فعالیت ورزشی در این گونه محیط ها بسیار لذت بخش و مفرح است . اما متاسفانه در کنار این جذابیت : خطرات  و تهدیدهای زیادی نیز نهفته است که جز با آگاهی و پیشبینی های لازم نمی توان از آنها دوری کرد و استفاده لازم و مفید را برد. بسیاری از این آگاهی ها جز با کمک آموزشهای مداوم و تجربه طولانی بدست نمی آید . با این حال کار گروه پزشکی کوهستان فدراسیون کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی توصیه های زیر را جهت بهره وری بیشتر و سالم تر کوه‌نوردان و طبیعت گردان عزیز از این فصل زیبا به اطلاع می رساند ...  ادامه مطلب ...

"تسلیت درگذشت "مهدی حبیبی" کوه نورد، هیمالیانورد و ورزشکار بیس جامپ"

در کمال تأسف و تأثر، مطلع شدیم ؛ "مهدی حبیبی" از کوه نوردان، هیمالیانوردان و ورزشکاران بیس جامپ، به دلیل حادثه سقوط، درگذشت. ضمن عرض تسلیت به خانواده ایشان و جامعه کوه نوردی، از خداوند متعال برای آن عزیز از دست رفته آرزوی غفران الهی داریم. روحش شاد، یادش گرامی.