خانه کوهنوردان نظرآباد

نظرآباد: بلوار شهید سلطانی پارک شهر، روزهای سه شنبه هر هفته از ساعت 17:30 الی 19 کانال تلگرام :KhaneNazarAbad@

خانه کوهنوردان نظرآباد

نظرآباد: بلوار شهید سلطانی پارک شهر، روزهای سه شنبه هر هفته از ساعت 17:30 الی 19 کانال تلگرام :KhaneNazarAbad@

اطلاعیه مجمع عمومی و انتخابات

با سلام ،به اطلاع همنوردان گرامی میرساند مجمع عمومی و انتخابات خانه کوهنوردان در تاریخ 29 تیر 95 ساعت18:30 در دفتر خانه برگزار میگردد.

حضوراعضاء در این جلسه الزامیست. باتشکر.

"کسب مدال برنز جام جهانی فرانسه توسط رضا علیپور"

سومین مرحله از مسابقات سنگنوردی جام جهانی در ماده سرعت عصر امروز به کسب مدال برنز رضا علیپور قهرمان ارزنده کشورمان پایان یافت. در دیدار رده بندی این رقابتها علیپور با زمان ۶/۰۱ ثانیه بر استانیسلاو کوکورین از روسیه غلبه کرد و بر سکوی سوم ایستاد.

همچنین در فینال این رقابتها مارچین زنیسکی از لهستان به مدال طلا و لیبور روزا از چک به مدال نقره دست یافتند. در رده بانوان نیز ورزشکاران فرانسه، لهستان و روسیه برسکوهای سه گانه ایستادند. علیپور پیش از این در مرحله نخست عنوان هشتم و در مرحله دوم به مدال طلای این رقابتها دست یافته بود. لازم به ذکر است چهارمین مرحله رقابتهای سرعت روز ۱۵ جولای در شهر ویلارس سوئیس برگزار خواهدشد. این موفقیت را به قهرمان ارزشمند کشورمان تبریک میگوئیم.

"مراسم گرامیداشت چهلمین سال نخستین صعود ۸۰۰۰ متری ایرانیان: ١٧ مرداد"

 مهرماه ۱۳۵۵ برابر با ۱۲ اکتبر ۱۹۷۶ نخستین صعود موفق ایرانیان بر روی یک قله ۸۰۰۰ متری با صعود مشترک تیمهای ایران و ژاپن محقق گردید و محمدجعفر اسدی به همراه کاگیاما از ژاپن و شرپای نپالی همراهشان پاسانگ شرپا (تاکسیندو) با صعود هشتمین کوه مرتفع دنیا ماناسلو ۸۱۶۳ متر محقق گردید. اینک و در آستانه چهلمین سالروز آن صعود باحضور اعضای حاضر آن تیم و همچنین کلیه ایرانیان فاتح ماناسلو یاد آن صعود راگرامی خواهیم داشت.

- زمان: ۱۷ مرداد ماه ۹۵ از ساعت ۱۷ الی ۲۰
- مکان: سالن شهید قندی وزارت ارتباطات
 

باتشکر فراوان:سایت فدراسیون

پیام تسلیت

ای کوفیان من میروم با قلب خسته
من میروم در نزدِ آن پهلو شکسته
من را نکشت این تیغِ زهر آلودِ دشمن
کشته مرا بازوی زهرا... دستِ بست
شهادت امام علی علیه السلام بر تمامی همنوردان تسلیت باد

آیا ورزش با شکم خالی و قبل از صبحانه باعث کاهش وزن می شود؟

تا چند سال پیش تصور عموم بر این بوده که ورزش با شکم خالی و قبل از صبحانه می‌تواند به چربی سوزی کمک کند. خیلی‌ها نیز هنوز این روش را ادامه می‌دهند و به نوعی نتیجه هم می‌گیرند! اما چه نتیجه‌ای و به قیمت از دست دادن چه چیزی؟ 

ادامه مطلب ...