خانه کوهنوردان نظرآباد

نظرآباد: بلوار شهید سلطانی پارک شهر، روزهای سه شنبه هر هفته از ساعت 17:30 الی 19 کانال تلگرام :KhaneNazarAbad@

خانه کوهنوردان نظرآباد

نظرآباد: بلوار شهید سلطانی پارک شهر، روزهای سه شنبه هر هفته از ساعت 17:30 الی 19 کانال تلگرام :KhaneNazarAbad@

صعود سراسری زمستانه دهه فجر / «شیرکوه» یزد / بهمن 95

 فراخوان صعود سراسری زمستانه دهه فجر"گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی"و تجلیل از خادمین، پیشکسوتان و قهرمانان کوه‌نوردی استان یزد آقایان عباس مهرآوران ـ علی اصغر آیتی زاده ـ محمود ملک‌زاده ـ  مهدی فرهنگ نژاد ـ ضیاءالدین کسمایی ـ  ولی یزدی زاد ـ مهدی گلشن نیا ـ مرتضی عطری  / قلل منطقه شیر کوه ـ بهمن  ٩٥ ... 

ادامه مطلب ...

برنامه های صعود سراسری دهه مبارک فجر (استان البرز)

بدینوسیله به اطلاع مسئولین محترم هیئت های تابعه می رساند؛ برنامه صعود سراسری دهه مبارک فجر، سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان البرز با همکاری هیئت های تابعه و باشگاههای استان به شرح ذیل برگزار می گردد.

برگزاری جلسه مسئولین کوهنوردی استان با جناب آقای افشاری

بدینوسیله به اطلاع می رساند؛ جلسه مشترک مسئولین کارگروههای هیئت استان، مسئولین هیئت ها، باشگاهها و گروههای کوهنوردی با حضور معاونت محترم ورزشهای همگانی، جناب آقای افشاری، در خصوص چگونگی باشگاه شدن گروههای کوهنوردی روز شنبه مورخ 2/ بهمن /95 در دفتر هیئت استان برگزار می گردد.

لذا از مسئولین محترم هیئت های تابعه، باشگاهها و گروههای کوهنوردی دعوت بعمل می آید ضمن اطلاع رسانی، به موقع در جلسه حضور بهم رسانند.

ضمنا از مسئولین باشگاههای کوهنوردی درخواست می گردد نسبت به ارائه تصویر پروانه فعالیت مجموعه خود به دبیرخانه هیئت اقدام نمایند.

تسلیت ضایعه فقدان یار دیرین امام و رهبری

ضایعه فقدان تأثرانگیز آیت الله هاشمی رفسنجانی، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و یار دیرین امام و رهبری، که عمری را در راه خدمت به اسلام و انقلاب مجاهدت نمودند، تسلیت عرض می نمائیم. 

وفات حضرت معصومه بر تمامی همنوردان تسلیت باد

یا رب چه قشنگ است و چه زیبا حرم قم
چون جنت اعلا، حرم محترم قم
بانوی جنان، اخت رضا، دختر موسی
دردانه زهرا و ملائک خدم قم
این مژده بس او را که بهشت است جزایش
هر کس که زیارت کندش در حرم قم
وفات فاطمه معصومه (س) تسلیت باد.

"قابل توجه دبیران و مسئولان آموزش هیئت های استان"

بدینوسیله به اطلاع روسا، دبیران و مسئولان آموزش هیئت های استان می رساند؛ گروههایی که مجوز باشگاه خود را دریافت نکرده باشند، لغایت 15/اسفند/95 یوزرشان باطل خواهد شد. لذا جهت تائید یوزر، نسبت به ارسال تصویر مجوز باشگاههای مجموعه خود به تلگرام سرپرست هیئت استان، آقای رضاخانی، یا گروه تلگرام فدراسیون اقدام فرمایند.

"برابری آمار آموزشی ۹ ماه نخست سال ۹۵ با آمار کل سال ۹۴ "

بنابر اعلام دبیرخانه فدراسیون: براساس آمار اخذ شده از پورتال فدراسیون؛ درحالی که تنها ۱۱ روز از فصل زمستان را پشت سرگذاشته ایم آمار آموزشی از مرز تعداد کل آموزش دیده گان سال ۱۳۹۴ (به تعداد 15556 نفر) عبور کرده و به عدد 15585 نفر رسیده است. فدراسیون کوه نوردی و صعودهای ورزشی این موفقیت را که حاصل تلاش کلیه مربیان، مسولین باشگاه ها، هیات های شهرستان ها و استان ها و مسئولین کارگروه های آموزشی و همچنین نتیجه اعتماد به پورتال جامع ثبت نام فدراسیون می باشد به کلیه این عزیزان تبریک گفته، آرزو دارد هم زمان با افزایش کمی آموزش کیفیت دوره ها نیز ارتقا یابد. هم چنین بدین وسیله از آقایان «محمود میرنوری» و «مهندس وحید عبدی» به جهت کارشبانه روزی در راه اندازی پورتال فدراسیون صمیمانه قدردانی می نمائیم.

هشدار! مراقب شرایط خاص کوهستان در زمستان باشیم

با توجه به کاهش شدید دما و بارشهای مکرر در ارتفاعات از کلیه کوهنوردان؛ طبیعت گردان؛ سنگنوردان و سایر رشته های مرتبط  درخواست می‌کنیم که با احتیاط و آمادگی کامل قدم در طبیعت و کوهستان بگذارند. بدیهی است در این روزها صعود به ارتفاعات فقط با تجهیزات کامل زمستانه و دقت نظر ویژه صعود های زمستانه توصیه می‌شود ... 

ادامه مطلب ...