خانه کوهنوردان نظرآباد

نظرآباد: بلوار شهید سلطانی پارک شهر، روزهای سه شنبه هر هفته از ساعت 17:30 الی 19 کانال تلگرام :KhaneNazarAbad@

خانه کوهنوردان نظرآباد

نظرآباد: بلوار شهید سلطانی پارک شهر، روزهای سه شنبه هر هفته از ساعت 17:30 الی 19 کانال تلگرام :KhaneNazarAbad@

"برگزاری کمپ جوانان کوه‌نوردان جهان در «دماوند» با حضور 48 کوه‌نورد خارجی"

کمپ جوانان اتحادیه جهانی کوه‌نوردی از تاریخ 2 لغایت 6 مرداد ماه به میزبانی فدراسیون کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی کشورمان با حضور 48 کوه‌نورد خارجی از 16 کشورجهان و هم‌چنین «کریستف ویلیچکی» کوه‌نورد نامدار لهستانی بر روی کوه دماوند برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی؛‌ براساس تقویم اتحادیه جهانی کوهنوردی UIAA هرساله کمپ جوانان در یکی از کشورهای جهان و به صورت کارگاه‌های آموزشی و صعود برگزار می گردد و بنا بر درخواست فدراسیون کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی کشورمان، ایران میزبان این کمپ در سال‌های 2015 و 2016 خواهد بود.

بر این اساس کمپ جوانان 2015 بر روی قله دماوند و همراه با کارگاه آموزشی پزشکی کوهستان و کمپ 2016 بر روی قله سبلان و همراه با کارگاه آموزشی یخ‌نوردی برگزار می گردد.

در کمپ دماوند 48 کوه‌نورد خارجی از 16 کشورجهان و همچنین اعضای تیم‌های ملی جوانان و امید کوهنوردی کشورمان حضور خواهند یافت.

افتتاحیه این کمپ در قرارگاه پلور روز جمعه 2 مردادماه با کلاس پزشکی کوهستان و آشنایی کوهنوردان با شرایط هم هوایی خواهد بود. بر اساس برنامه پس از این کلاس حاضران راهی گوسفندسرای دماوند شده، پس از 3 روز بر اساس برنامه به مرتفع‌ترین کوه کشورمان صعود خواهند نمود. همچنین اختتامیه این کمپ در روز 4 شنبه 7 مرداد در تهران برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است؛‌ در این برنامه همچنین «کریستف ویلیچکی» کوه‌نورد نامدار لهستانی و پنجمین فردی که موفق به صعود تمامی قلل 8 هزارمتری دنیا شده به عنوان میهمان ویژه حضور خواهد یافت.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد