خانه کوهنوردان نظرآباد

نظرآباد: بلوار شهید سلطانی پارک شهر، روزهای سه شنبه هر هفته از ساعت 17:30 الی 19 کانال تلگرام :KhaneNazarAbad@

خانه کوهنوردان نظرآباد

نظرآباد: بلوار شهید سلطانی پارک شهر، روزهای سه شنبه هر هفته از ساعت 17:30 الی 19 کانال تلگرام :KhaneNazarAbad@

اطلاعیه مهم فدراسیون در خصوص فرآیند کمک‌رسانی به حادثه‌دیدگان زلزله «نپال»

اطلاعیه مهم فدراسیون
در خصوص فرآیند کمک‌رسانی به حادثه‌دیدگان زلزله «نپال»

پیرو حادثه دلخراش زمین‌لرزه در «نپال» و جان‌باختن شمار زیادی از مردم آن کشور، جمعی از جامعه نوع‌دوست کوه‌نوردی با تماس‌هایی خواستار کمک‌رسانی حضوری در «نپال» و یا ارسال کمک‌های نقدی و اجناس مورد نیاز شده‌اند. 

به اطلاع می‌رساند؛ بر اساس پیگیری‌ها و ارتباطات فدراسیون با مبادی ذی‌ربط به ویژه کنسولگری نپال در کشورمان، در حال حاضر صدور روادید برای حضور افراد معلق شده است و با توجه به فرآیند سازماندهی نفرات و شرایط منطقه، غیر از ارگان رسمی «هلال احمر» که درخصوص عوامل مربوطه اقدام نموده، سایر اعزام‌ها توصیه نمی‌شود و کنسولگری «نپال» نیز هیچ‌گونه تضمینی نسبت به ورود و خروج افراد نمی‌دهد.

هم‌چنین به منظور ارسال کمک‌های نقدی و یا اجناس و با توجه به مدیریت متمرکز ارسال کمک‌ها، مقرر است مراتب مقتضی از طریق سفارت «نپال» تنظیم و اعلام گردد.

مع الوصف؛ این فدراسیون و همچنین کنسولگری «نپال» در کشورمان، ضمن سپاس از بذل محبت و نوع دوستی جامعه قدرشناس کوه‌نوردی، خواستار عنایت به این اطلاعیه و شکیبایی تا صدور اطلاعیه‌های بعدی است.

همچنین قویاً توصیه می‌گردد؛ هم‌وطنان عزیز نسبت به واریز هرگونه کمک به حساب‌های غیررسمی - اعلام شده در فضای مجازی - و یا پیوستن به گروه‌هایی که به صورت شخصی اقدام به فراخوان اعزام نفرات کرده اند، جداً اجتناب نمایند.

خاطر نشان می‌شود؛ هرگونه اطلاعیه‎‌ای در این خصوص که به هماهنگی فدراسیون مربوط باشد، تنها از طریق پایگاه‌ِ رسمی فدراسیون منتشر شده و معتبر خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد