خانه کوهنوردان نظرآباد

نظرآباد: بلوار شهید سلطانی پارک شهر، روزهای سه شنبه هر هفته از ساعت 17:30 الی 19 کانال تلگرام :KhaneNazarAbad@

خانه کوهنوردان نظرآباد

نظرآباد: بلوار شهید سلطانی پارک شهر، روزهای سه شنبه هر هفته از ساعت 17:30 الی 19 کانال تلگرام :KhaneNazarAbad@

لرزه‌ها و بهمن‌ها؛ علامت ممنوع می‌زنند! «قیچی ساز» برای اولین‌بار بدون صعود بازمی‌گردد!

لرزه‌ها و بهمن‌ها؛ علامت ممنوع می‌زنند!
«قیچی ساز» برای اولین‌بار بدون صعود بازمی‌گردد!

«عظیم قیچی‌ساز» دقایقی پیش با درج مطلبی در وب‌سایت شخصی‌اش، رسماً پایان برنامه‌ی امسال خود برای صعود به «اورست و لوتسه» را اعلام کرد.

به گزارش سایت «قیچی ساز» وی اظهار داشت: تمامی کو‌ه‌نوردان از کمپ یک توسط هلی‌کوپتر به کمپ اصلی منتفل شده‌اند ... هم‌چنین شمار زیادی از کوه‌نوردان کمپ اصلی را ترک کرده و به "گوراک شیپ" Gorak shep، "پریچه" Pheriche و دیگر روستاهای پایین دست رفته‌اند.

«قیچی ساز» افزود؛ پس‌لرزه‌ها همچنان ادامه دارند و با هر پس‌لرزه‌ بهمنی فرو می‌ریزد!

وی تصریح کرد؛ وسایلم را جمع کرده‌ام و تصمیم دارم فردا صبح به سوی کمپ‌های پایین‌ حرکت کنم! ... اخبار زلزله را دنبال می‌کنم و برای مردم خوب و دوست‌داشتنی «نپال» دعا می‌کنم.

 

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد رضا سه‌شنبه 8 اردیبهشت 1394 ساعت 09:39

با ارزوی سلامتی برای همه کوهنوردان حاضر در منطقه ، بویژه عظیم عزیز

Fatima سه‌شنبه 8 اردیبهشت 1394 ساعت 15:39

برای اسطوره کوهنوردی کشورمون آرزوی سلامتی می کنم. ایشالاه بعدا که اوضاع خوب شد میره اون دوتا رو هم صعود میکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد