خانه کوهنوردان نظرآباد

نظرآباد: بلوار شهید سلطانی پارک شهر، روزهای سه شنبه هر هفته از ساعت 17:30 الی 19 کانال تلگرام :KhaneNazarAbad@

خانه کوهنوردان نظرآباد

نظرآباد: بلوار شهید سلطانی پارک شهر، روزهای سه شنبه هر هفته از ساعت 17:30 الی 19 کانال تلگرام :KhaneNazarAbad@

"پیام تسلیت"

"همنورد گرامی جناب آقای محمد صادق جوکار"

کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام  

درگذشت مادر مهربان و مومنتان را از صمیم قلب تسلیت عرض می کنم خداوند متعال روح پاکش را با سرورش فاطمه زهراء محشور نماید و به بازماندگان صبر جزیل عنایت فرماید.

نظرات 6 + ارسال نظر
پدرام جون سه‌شنبه 11 آذر 1393 ساعت 19:46

روحش شاد.

روابط عمومی خانه کوهنوردان نظراباد سه‌شنبه 11 آذر 1393 ساعت 19:57

برادر گرامی; آقای محمد صادق جوکار در گذشت مادر گرامیتان را به شما وخانواده محترمتان تسلیت عرض میکنیم.

محمد رضا مویدی پنج‌شنبه 13 آذر 1393 ساعت 11:24

همنورد عزیز ، درگذشت مادر بزرگوارتون رو از طرف خودم و اعضای خانه کوهنوردان نظراباد تسلیت عرض میکنم . روحشون شاد و قرین ارامش

محمد صادق جوکار شنبه 15 آذر 1393 ساعت 08:15

با سلام خدمت همنوردان عزیز وگرامیم . از همدردی شما کمال تشکر دارم و با وجود شما در کنار خود احساس ارامش میکنم انشاالله که در شادیهای شما شریک و سهیم باشم

جلال عباسپور یکشنبه 16 آذر 1393 ساعت 17:58

جناب اقای صادق جوکار ، در گذشت مادر گرامیتان را تسلیت عرض نموده برایتان صبر و شکیبایی از خداوند خواستارم

ali یکشنبه 16 آذر 1393 ساعت 21:38

امید جان:
روانشان شاد باد. و از ایزد منان صبر و شکیبائی برای خانواده آن مرحومه خواهانم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد