خانه کوهنوردان نظرآباد

نظرآباد: بلوار شهید سلطانی پارک شهر، روزهای سه شنبه هر هفته از ساعت 17:30 الی 19 کانال تلگرام :KhaneNazarAbad@

خانه کوهنوردان نظرآباد

نظرآباد: بلوار شهید سلطانی پارک شهر، روزهای سه شنبه هر هفته از ساعت 17:30 الی 19 کانال تلگرام :KhaneNazarAbad@

کاپیتان تیم ایران «زیست توپ» را به «لیونل مسی» می‌دهد!

  کاپیتان تیم ایران «زیست توپ» را به «لیونل مسی» می‌دهد!
 
کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان در دیدار ایران - آرژانتین در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل به کاپیتان آرژانتین «زیست توپ» را اهدا خواهد کرد.

«محمد درویش»، مدیرکل دفتر آموزش و مشارکت مردمی از اهدای «زیست توپ» به «لیونل مسی» خبر داد و در این خصوص گفت: گروهی از فعالان محیط زیست با رهبری «آرش نورآقایی»، ایده‌پرداز طرح «یوزپلنگ» بر لباس تیم ملی فوتبال در ادامه ایده‌هایش توانستند تصویر ۳۲ گونه در حال انقراض کشورهای حاضر در جام جهانی را بر روی یک توپ نقاشی کنند...
وی افزود: «زیست توپ» نامی است که برای این توپ انتخاب شده و چند روز پیش خانم دکتر «ابتکار» رئیس سازمان حفاظت محیط زیست طی نامه‌ای از وزیر محترم ورزش و جوانان خواست تا تمهیدات لازم اندیشیده شود که در روز بازی تیم ملی ایران با تیم ملی آرژانتین در مقابل رسانه‌های گروهی کاپیتان تیم ملی ایران این توپ را به «لیونل مسی»، کاپیتان تیم ملی آرژانتین تقدیم شود.
 
مدیرکل دفتر آموزش و مشارکت مردمی هدف از اهدای «زیست توپ» را اینگونه عنوان کرد: در حقیقت این اهدا برای نشان دادن توجه ایرانیان به گونه‌های در حال انقراض تمام دنیا و نشان دهنده حس مسئولیت پذیری و محیط زیست دوستی ما به عنوان یکی از اعضای حاضر جام جهانی است.
 
«درویش» خاطرنشان کرد: این اقدام رسانه‌ای می‌تواند توجه جامعه جهانی را به گونه‌های در حال انقراض و نوع رفتار انسان‌ها که می‌تواند بسیار خطرناک باشد را نیز جلب کند. در واقع ایران رهبری یک نهضت محیط زیستی را در جام جهانی برزیل که آوردگاه مهمی با بیش از 3 میلیارد نفر بیننده است عهده‌دار خواهد شد.
 
مدیرکل دفتر آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست یادآور شد: در گام بعدی قرار است تابلوهای نقاشی گونه های در حال انقراض را طی مراسمی به مناسبت هفته محیط زیست با حضور خانم «دکتر ابتکار» به سفرای سی و یک کشور شرکت کننده در جام جهانی برزیل اهدا شود.
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد