خانه کوهنوردان نظرآباد

نظرآباد: بلوار شهید سلطانی پارک شهر، روزهای سه شنبه هر هفته از ساعت 17:30 الی 19 کانال تلگرام :KhaneNazarAbad@

خانه کوهنوردان نظرآباد

نظرآباد: بلوار شهید سلطانی پارک شهر، روزهای سه شنبه هر هفته از ساعت 17:30 الی 19 کانال تلگرام :KhaneNazarAbad@

"بیست و دومین بازی های المپیک زمستانی در سوچی آغاز شد"

"بیست و دومین بازی های المپیک زمستانی در سوچی آغاز شد"


Церемония открытия ХХII зимние Олимпийские игры в Сочи

مراسم افتتاحیه بیست و دومین بازی های زمستانی المپیک در ورزشگاه "فیشت" در سوچی روسیه در ساعت 20:14 به وقت مسکو برگزار شد. 40 هزار تماشاگر در ورزشگاه جمع شدند. بیش از 3 میلیارد نفر می توانند پخش زنده تلویزیونی بازی ها را تماشا کنند. در مراسم افتتاحیه حدود 50 رهبر کشورهای مختلف حضور دارند .

در مجموع در نمایش های رنگین، از جمله در نمایش های رقص، باله، آکروباسی و سیرک بیش از 3000 هنرمند و 2000 داوطلب شرکت می کنند. این نمایش عظیم دو و نیم ساعت طول خواهد کشید .

مسابقات بازی های المپیک تا 23 فوریه ادامه خواهد یافت .

ورزشکاران در این بازی های المپیک برای کسب 98 مجموعه از مدالها رقابت خواهند کرد. این تعداد  12 مدال بیشتر از تعداد مدالها در بازی های المپیک ونکوور است چرا که کمیته اجرایی بین المللی المپیک رشته های جدید به شرح زیر را به برنامه بازی های المپیک سوچی اضافه کرد:

پرش با اسکی (زنان)، مسابقات تیمی پاتیناژ نمایشی، لوژسواری ، اسکی نمایشی هالف پایپ (مردان و زنان)، صحرانوردی با اسلحه ، اسلوپ استایل در اسکی نمایشی ( مردان و زنان )، اسلوپ استایل در اسنوبرد (مردان و زنان)، اسلالوم موازی در اسنوبورد تیمی ( مردان و زنان ) .

مسابقات المپیک در 11 تاسیسات ورزشی برگزار می شود. ورزشکاران مبارزه برای کسب اولین مجموعه از مدالها را روز 8 فوریه آغاز خواهند کرد .

روسیه دومین بار میزبان بازی های المپیک شد. قبلا بیست و دومین بازی های المپیک تابستانی در مسکو در سال 1980 برگزار شد. بازی های المپیک زمستانی در روسیه برای اولین بار برگزار می شود .

http://persian.ruvr.ru/2014_02_07/128442731/


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد