خانه کوهنوردان نظرآباد

نظرآباد: بلوار شهید سلطانی پارک شهر، روزهای سه شنبه هر هفته از ساعت 17:30 الی 19 کانال تلگرام :KhaneNazarAbad@

خانه کوهنوردان نظرآباد

نظرآباد: بلوار شهید سلطانی پارک شهر، روزهای سه شنبه هر هفته از ساعت 17:30 الی 19 کانال تلگرام :KhaneNazarAbad@

گزارش برنامه صعود قله سبلان

"بنام خالق کوهها"

گزارش برنامه صعود قله سبلان(4811)

تاریخ اجرای برنامه :92/5/17.18

شرح برنامه در ادامه مطلب 


 طبق هماهنگی های انجام شده در جلسه خانه قرار شد صعود مشترکی به مناسبت یادبود فاتحان برودپیک با باشگاه پیام به قله سبلان را داشته باشیم,

ساعت 18 روز چهارشنبه قرار شد حرکت داشته باشیم که بخاطر ترافیک اتوبوسی که همنوردان بانک صادرات هماهنگ کرده بودند ساعت 19:30 رسید که ساعت 5:30 صبح روز پنج شنبه به شابیل رسید, تعدادی از دوستان هم با ماشین شخصی راهی شدند.

گروه اول به سرپرستی استاد رضاخانی ساعت 9:30 از شابیل به سمت حسینیه (پناهگاه) حرکت کردند, ساعت 12:30 به حسینیه رسیدند به خاطر نا مساعد بودن هوا در روز بعد سرپرست تصمیم به صعود قله را در همان روز میگیرند, بعد از کمی استراحت 13:30 به سمت قله حرکت می کنند و ساعت 18 قله را صعود می کنند.

گروه دوم ساعت 14:30 به  سمت قله حرکت می کند که بعد از یک ساعت کوهپیمائی بدلیل نامساعد بودن هوا تصمیم به برگشت به پناهگاه گرفته میشود, بعد از استراحت شب را در پناهگاه سپری کرده  و ساعت 3:20 صبح روز جمعه به سمت قله حرکت کرده و ساعت 7:10 به قله رسیده و هوای سرد و بسیار مه آلود را روی قله شاهد بودیم که بعد از گرفتن عکس به سمت حسینیه برگشتیم.

نفرات شرکت کننده در برنامه: آقایان: علی رضا یو سفیان ( سرپرست), علی رضا حسینی , سهراب کاکاوند , مهدی آزادفلاح , قربانعلی زینالی , بابک مویدی , اکبر یوسفیان , رضا اسدی , غلام بذرپاچ، حسین عمرانی

بانوان: سارا پالیزدار , فرزانه کوهبر

 باشگاه پیام ( 12 نفر )، بانک صادرات کرج (7 نفر) 

نظرات 1 + ارسال نظر
نادر قاسمی شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 13:04

خدا قوت همیشه بر فراز باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد