خانه کوهنوردان نظرآباد

نظرآباد: بلوار شهید سلطانی پارک شهر، روزهای سه شنبه هر هفته از ساعت 17:30 الی 19 کانال تلگرام :KhaneNazarAbad@

خانه کوهنوردان نظرآباد

نظرآباد: بلوار شهید سلطانی پارک شهر، روزهای سه شنبه هر هفته از ساعت 17:30 الی 19 کانال تلگرام :KhaneNazarAbad@

"شارما و سالن سنگنوردی او"


 _Q3A5648

20 جون سال 2013 سالن سنگنوردی Sender one با مالکیت ، طراحی و مشارک کمپانی Sanuk و کریس شارما سنگنورد مشهور امریکایی در کالیفرنیا ، افتتاح شد. در این مراسم سنگنوردان مشهوری چون آشیما شیراایشی ، سی یرا کویل ، دایلا اوجه دا حضور داشتند ، سنوک نمایندگی فروش تجهیزات و کفش سنگنوردی را بعهده دارد ، سالن یاد شده بیش از 7600 مترمربع است و دیواره های آن تا ارتفاع 15 متر است علاوه بر آن 13 نوع کلاس یوگا بطور هفتگی در آن برگزار می شود که کف این سالنها از بامبو(خیزران) طبیعی پوشیده شده و طیف گسترده ای تجهیزات بدنسازی نیز در آن قرار گرفته ، شارما گفته : " افتتاح سالنی که مال خود من باشد چیزی بود که مدت طولانی در پی آن بودم و سنوک در این راه به من کمک کرد ، در این سالن فضای سرگرم کننده و بسیار صمیمانه ای برای تمامی سنگنوردان در سطوح مختلف وجود دارد ، حسی سورئال است که آدم بعد از آنهمه تلاش سخت بتواند یک سالن از خودش داشته باشد و من در اینجا ازدیدن مردم بسیار خوشحال هستم و به این کار افتخار خواهم کرد"

دست اندرکاران این رشته از اینکه این سنگنورد گریزان به دنیای صعودهای ورزشی برگشته خوشحالند. 

_Q3A5794

_Q3A5890

_Q3A5930

_Q3A5560

_Q3A5563

_Q3A5655

منبع خبر:  وال استریت ژورنال 

نظرات 1 + ارسال نظر
میلاد یکشنبه 2 تیر 1392 ساعت 09:51 http://gta4persian.rzb.ir/

با سلام وبت جالبه به وب من هم بیا ببین مطالب می پسندی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد