خانه کوهنوردان نظرآباد

نظرآباد: بلوار شهید سلطانی پارک شهر، روزهای سه شنبه هر هفته از ساعت 17:30 الی 19 کانال تلگرام :KhaneNazarAbad@

خانه کوهنوردان نظرآباد

نظرآباد: بلوار شهید سلطانی پارک شهر، روزهای سه شنبه هر هفته از ساعت 17:30 الی 19 کانال تلگرام :KhaneNazarAbad@

عکس تصادفی

نظرات 5 + ارسال نظر
پدرام پنج‌شنبه 12 اردیبهشت 1392 ساعت 10:51

سلام یادش بخیر عجب برنامه خوبی بود

لیلا سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1392 ساعت 22:13

سلام به همه دوستان و همنوردای گلممیبینم که در نبود من خیلی خوش میگذشتهایشالا تو هفته های آتی منم کنار شما بتونم مث گذشته برنامه های خوبی رو داشته باشم

محمد رضا چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 ساعت 23:48

ما هم خوشحالیم که دوستان خوب رو دوباره در کنار گروه ببینیم

لیلا پنج‌شنبه 19 اردیبهشت 1392 ساعت 20:43

مرسی شما لطف دارین نسبت به بنده
دلم برا همه خیلییییییییی تنگ شده دارم لحظه شماری میکنم یه برنامه باشه بیام همه رو ببینم

فاطمه چهارشنبه 1 خرداد 1392 ساعت 09:19 http://photo-nature.blogfa.com

پیشنهاد میکنم اسم عکس تصادفی رو بزارین عکس سفارشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد