خانه کوهنوردان نظرآباد

نظرآباد: بلوار شهید سلطانی پارک شهر، روزهای سه شنبه هر هفته از ساعت 17:30 الی 19 کانال تلگرام :KhaneNazarAbad@

خانه کوهنوردان نظرآباد

نظرآباد: بلوار شهید سلطانی پارک شهر، روزهای سه شنبه هر هفته از ساعت 17:30 الی 19 کانال تلگرام :KhaneNazarAbad@

پشتکار و تلاش...


Spencer West

اسپنسر وست (Spencer West) قصد داشت به کیلیمانجارو صعود کند. اسپنسر به دلیل بیماری ژنتیکی هنگامی که فقط ۵ سالش بود هر دو پایش را به طور کامل از دست داد. وقتی که به تصاویر وست نگاه می کنیم اینطور به نظر می رسد که بدن او از کمر به دو نیم شده است. به نظر می رسه تو یه گودال فرو رفته و با بقیه شوخی می کنه اما او واقعا همین شکلی ست.

وست به یک چهره کاریزماتیک تبدیل شده و هر جا که میره نگاه ها رو به خود جلب می کنه و همه می خوان باهاش مصاحبه کنند. او هم همانند دیگر اشخاصی که معرفی شدند معروف شد و عبارت جادویی خود را اینطور ساخت; "تعریفی دوباره از غیر ممکن". این عبارت همچنین به تیتر اصلی کمپین خیریه او نیز تبدیل شد.

بعلاوه اسپنسر وست به کمک صعودهای خود برای سازمان غیر انتفاعی “Free The Children” (کودکان را آزاد کنید) کمک های مالی جمع آوری می کرد. این سازمان از کودکان نیازمند آفریقایی حمایت و مراقبت می کند. بهتره بدانید که کمک های جمع آوری شده از این طریق به نیم میلیون دلار می رسید، که واقعا پول زیادی بود.

و در پایان سخنی از نگارنده مقاله پائولو (Paulo):

"پشتکار چنین انسان هایی مرا تحت تاثیر میزارند. در برابر آنها سر تعظیم فرود میارم و اگر روزی در کوهستان های هر جای این دنیا با این چهره ها برخوردی داشته باشم احساس افتخار خواهم کرد."

 

نظرات 3 + ارسال نظر
پدرام خانه...... سه‌شنبه 26 دی 1391 ساعت 14:21

زندگی، یعنی پژوهش، و فهمیدن چیزی جدید.

همنورد شنبه 30 دی 1391 ساعت 23:03

ما به این کوهنورد افتخار می کنیم

رحمانی چهارشنبه 4 بهمن 1391 ساعت 08:50

رخصت پهلوان دمت گرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد