خانه کوهنوردان نظرآباد

نظرآباد: بلوار شهید سلطانی پارک شهر، روزهای سه شنبه هر هفته از ساعت 17:30 الی 19 کانال تلگرام :KhaneNazarAbad@

خانه کوهنوردان نظرآباد

نظرآباد: بلوار شهید سلطانی پارک شهر، روزهای سه شنبه هر هفته از ساعت 17:30 الی 19 کانال تلگرام :KhaneNazarAbad@

مدرسه یخنوردی میگون

یخنوردی یکی از رشته های بسیار پرهیجان و نشاط آور ورزشی است که امروزه بسیاری از کوهنوردان بویژه جوانان ونوجوانان گرایش زیادی به ان دارند. وجود منطقه ای با امکانات لازم جهت آموزش و پرداختن به این رشته از نیازهای اساسی منطقه شمیرانات وحتی استان تهران بوده است که به لطف خدا و تلاش پیگیر مسئولین و اعضای گروه کوهنوردی میگون در آبان ماه 1382 این هدف تحقق یافت و مدرسه یخنوردی میگون در طبیعت زیبای دره هملون تاسیس شد و شروع به کار نمود . از ویژه گیهای بارز و ارزشمند این مدرسه فاصله بسیار کم آن با جاده (50 متر) نزدیکی به شهر تهران (50 دقیقه) و وجود یخ و برف ضخیم و مناسب از 15 آبان تا 15 فروردین ماه است .  
خوشبختانه تاسیس این مکان ورزشی با استقبال گسترده یخنوردان حرفه ای و مبتدی از سطح کشور روبرو گردید و تاکنون افراد زیادی کلاسهای آموزش یخنوردی را در ان فرا گرفته اند و یا به تمرین و صعود از یخهای بلوری این مکان پرداخته اند بطوریکه نخستین مسابقه یخنوردی سراسر کشور نیز در تاریخ 25/10 /83 با حمایت و نظارت هیات کوهنوردی استان تهران و حضور مربیان و داوران این رشته برگزار گردید .

شما هم میتوانید یخنوردی را در مدرسه یخنوردی میگون و زیر نظر مربیان مجرب این رشته بیاموزید و در این محیط زیبا و طبیعت بکر به این ورزش پر نشاط بپردازید و از هوای پاک کوهستان لذت ببرید.




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد