خانه کوهنوردان نظرآباد

نظرآباد: بلوار شهید سلطانی پارک شهر، روزهای سه شنبه هر هفته از ساعت 17:30 الی 19 کانال تلگرام :KhaneNazarAbad@

خانه کوهنوردان نظرآباد

نظرآباد: بلوار شهید سلطانی پارک شهر، روزهای سه شنبه هر هفته از ساعت 17:30 الی 19 کانال تلگرام :KhaneNazarAbad@

"کلنگ طلایی آسیا 2013"

آقای نام در مراسم اهدای جوایز 
کلنگ طلایی آسیا
سایت اکس وب اقدام به انتشار گزارشی کوتاه از نتیجه همایش کلنگ طلایی آسیا در سال 2013 که روز 14 نوامبر در شهر سئول کره جنوبی برگزار گردید نمود و بر این اساس هیئت های اعزامی کشور ژاپن جهت صعود به قلل Puscanturpa در پرو و Kysharدر نپال موفق به کسب کلنگ طلایی آسیا شدند. اگرچه جایزه ویژه این مراسم بهYoung-Ho Nam از کره برای سرپرستی پیمایش صحرای Empty Quarter در کشورهای عمان و امارات و Great Basin در کشور آمریکا و موفقیت در اکتشاف مناطق بکر آن تعلق گرفت. همچنین کفش طلایی این دوره برای موفقیتهای صعودهای ورزشی به Sang-Won Shon از کره جنوبی اهدا گردید. 
 در مراسم کلنگ طلایی آسیا یادمان کوهنورد دوران نیز به پارک یانگسوک از کره فاتح نخستین گرند اسلم کوهنوردی اهدا شد. وی در ماه نوامبر 2011 هنگام گشایش مسیر نو بر روی جبهه جنوبی آناپورنا کشته شد
مراسم کلنگ طلایی قاره آسیا به تبعیت از کلنگ طلایی فرانسه طی 8 سال گذشته برگزار شده. هدف اصلی این مراسم کمک به ارتقاء کوهنوردی فنی، سبکبار و حافظ محیط کوهستان است. دوری از هئیتهای بزرگ، فعالیت بدون طنابهای ثابت، کمک باربرها و شرپاها و کپسولهای اکسیژن و ترویج روح آلپینیسم از اهداف این مراسم به شمار می آید.
هدف این مراسم ایجاد رقابت میان کوهنوردان نیست و تنها جشنواره ای است برای گردهم آوردن علاقمندان این ورزش. این مراسم با پشتیبانی مجله مرد و کوه کشور کره برگزار گردید. 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد